10 rzeczy jakie należy odkryć zanim napiszesz ofertę

copywriting

Umiejętność komunikacji jest wszystkim. Ilość ruchu na stronie nie ma znaczenia. Liczy się jaki procent jesteś wstanie zamienić w klientów.

UWAGA: Jeśli chcesz napisać ofertę koniecznie sprawdź Klinikę Copywritingu. Nauczysz się pisać oferty wyzwalające sprzedaż.

O Adrian Kołodziej

Adrian Kołodziej jest najwyżej opłacanym konsultantem biznesowym typu direct response w Polsce. Pomaga małym firmom uzyskać maksymalny profit z reklam i kampanii internetowych. Dołącz do mnie w Google+

4 myśli nt. „10 rzeczy jakie należy odkryć zanim napiszesz ofertę

  1. Bardzo wartościowa wiedza. Nie wiem czy nie lepiej byłoby to podzielić np. na 3 części i publikować np. poniedziałek, środa, piątek. Zrobiłbyś większe zainteresowanie, ale twój wybór.
    Pozdrawiam i dzięki za wideo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*