8 metod pomnażających zamówienia z ofert

grabber

Klient wchodzi na stronę, zapoznaje się z ofertą i odchodzi. Typowy scenariusz prawie każdej wizyty na stronie. Oto metody zmiany powyższego scenariusza. Zarówno online jak i offline.

Oto 8 rzeczy podnoszących Twoją sprzedaż.

1. Koperta 3D.

Jeżeli Twoja oferta jest dostarczana na skrzynkę pocztową w formie listu zadbaj, aby koperta była wypukła. W tym celu wrzuć do koperty wypukły przedmiot. Najlepiej związany z Twoją branżą. Jesteś hydraulikiem? Umieść w środku nakrętkę. Jesteś marketerem? Umieść w środku pieniążek. Sprzedajesz nieruchomości przy plaży? Umieść woreczek z piaskiem. W ten sposób działasz sensorycznie na zmysły klienta.

2. Przeczytaj ofertę na głos.

Dobra oferta jest łatwa w odczytaniu, ale trudna w napisaniu. Dlatego, przy pisaniu ofert, czytaj je kilkukrotnie! W ten sposób wyłapiesz błędy i miejsca, gdzie prospekt zwalnia czytanie. Najlepiej poproś dziecko, aby przeczytało ofertę. Wtedy zobaczysz, gdzie oferta gubi rytm.

3. Przeprowadź zwiad.

Przyjrzyj się ofertom konkurencji. Co umieszczają w ofertach, aby przekonać klienta? Jaki argument według Ciebie jest silny i wiarygodny? Masz? Teraz go zmodyfikuj. Znajdź jego bardziej kreatywny sposób zaprezentowania. Przy okazji wzmacniając jego siłę perswazji.

4. Popraw nagłówki.

Nie każdy czyta ofertę za to niemal każdy czyta nagłówek. Możesz ulepszyć swój nagłówek używając bardziej opisowych słów. Użyj słów opisowych i precyzyjnych. Istnieje coś takiego jak błąd poznawczy mózgu. Dam Ci przykład.

Niebezpieczeństwo v.s połyskujący miecz.

Jakie słowo jest łatwiejsze do zwizualizowania? Inny przykład:

amator v.s zwykły zjadacz salcesonu.

Mózg nie jest w stanie wyobrazić sobie amatora. Jednak salceson z pewnością widzi. Dlatego możesz ulepszyć moc nagłówków poprzez umieszczenie w nich bardzo precyzyjnych słów.

5. Klienta nie obchodzi Twój produkt.

Większość firm zaczyna od oferty. Od tego co sprzedaje. Idealnym przykładem są restauracje. Zazwyczaj drukują swoje menu i obok ceny. Tymczasem nikt nie myśli o tym, po co ktoś idzie do restauracji. Ludzie zazwyczaj idą do restauracji randkować. Może zacznij ofertę od tego, że kobiety zazwyczaj zostawiają mężczyzn z powodu zaniedbań. Potem pokaż im, że przychodząc do restauracji uszczęśliwią żonę. Na sam koniec podaj im ofertę kolacji.

6. Wiarygodność.

Ostatnio copywriterzy trąbią, aby nic nie obiecywać w ofertach. Nic podobnego. Oferta ma być ogromną, ale i wiarygodną obietnicą. Nie mów ludziom, że schudną 15 kg w 1 dzień. Daj im gwarancję utraty 8 kg w miesiąc. Ludzie są sceptyczni. Oferta ma ich nęcić, bez wzbudzenia ogromnego sceptycyzmu.

7. Język.

Czy zauważyłeś, że moje oferty zawierają prosty język? Dlaczego nie używam wyszukanych słów? Odpowiedź jest prosta. Oferta ma być zrozumiała dla każdego. Ludzie mają różny zasób słownictwa. Chcesz, aby oferta była łatwa w odczycie? Użyj prostych i zrozumiałych słów.

8. Czytaj dużo ofert.

Copywriting jest jak budowanie mięśni. Trening stymuluje mięśnie. Jednak mięśnie rosną w domu – po treningu. Rozwijają się w fazie regeneracji i przez odpowiednie odżywianie. W copywritingu trening daje styl i wprawę, ale czytanie ofert jest pożywką dla kreatywności.

Mamy tutaj 8 punktów, które natychmiast zwiększą ilość zamówień. Jeśli nie masz pojęcia od czego zacząć pisanie ofert albo jak pisać, aby sprzedawać – KLIKNIJ TUTAJ. W moim programie Klinika Copywritingu demonstruję najprostszy sposób pisania ofert jaki znam. Po przejściu programu zaczniesz pisać jak zawodowiec. Wejdź tutaj i poznaj szczegóły.

O Adrian Kołodziej

Adrian Kołodziej jest najwyżej opłacanym konsultantem biznesowym typu direct response w Polsce. Pomaga małym firmom uzyskać maksymalny profit z reklam i kampanii internetowych. Dołącz do mnie w Google+

3 myśli nt. „8 metod pomnażających zamówienia z ofert

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*