Bezpłatny Internetowy Trening

Powyżej zamieszczam nagranie z treningu. Jednakże, ze względu na bardzo duże zainteresowanie, proszę o pozostawienie komentarzy pod spodem. Napisz mi swoje pytania na które odpowiem.

Link do bezpośredniego pobrania pobrania.

http://199.116.250.222/video/333/715mdQiXNb8vil.mp4

O Adrian Kołodziej

Adrian Kołodziej jest najwyżej opłacanym konsultantem biznesowym typu direct response w Polsce. Pomaga małym firmom uzyskać maksymalny profit z reklam i kampanii internetowych. Dołącz do mnie w Google+

14 myśli nt. „Bezpłatny Internetowy Trening

  1. słuchałem dzisiejszej konferencji lecz musiałeś już uciekać i nie zdążyłem usłyszeć odpowiedzi na moje pytanie, a mianowicie Jakich technik używać, sprzedając usługi/produkt (chodzi o tworzenie stron internetowych itd) przy dość dużej konkurencji, skoro wszyscy mają to samo i wydaje się że już wszystkie techniki zostały wypróbowane w tej branży?

    • Wyjdź poza branżę. Sprowadź do swojej branży coś z innej branży. Poza tym staraj się znaleźć coś unikalnego w swoim serwiesie, albo zaproponuj coś unikalnego. Przykładowo sprzedajesz strony internetowe, ale powiedź, że tylko Ty 1 robisz strony zoptymalizowane pod SEO, albo dla marketerów internetowych itd. Trzeba poszukać czegoś unikalnego i promować tę unikalność.

    • Przede wszystkim jakie korzyści ma klient z wchodzenia na Twoją stronę? To musi być mocno wyeksponowane. Tą stronę trzeba przerobić, aby klient chciał na niej zostać. Portale internetowe bardzo trudno promować za pomocą PPC. Tym bardziej takie, które nie są związane z ciągłym napływem treści. Wiem, że pudelek wydał na początku 30 tysięcy na reklamę AdWords, ale oni non stop produkują treść, mają stałych czytelników i zarabiają na reklamie. Jednak portale, to ciężki kawał chleba, a szczególnie takie.

  2. Sprzedaję na allegro produkty odchudzające bo jestem w programie partnerskim oferującym takie preparaty. Na początku było dużo zamówień, ale teraz jest duża konkurencja. Od razu zaznaczę, że nie mogę dawać żadnych bonusów do zamówień ani obniżyć cen produktów bo regulamin pp zabrania.
    Jak mogę wrócić do początku czyli znowu mieć dużo zamówień, czyli jak przebić konkurencję?

    • Przede wszystkim należy uniezależnić się od sprzedaży w programie partnerskim. To nie jest biznes, a dodatek do własnej działalności. Buduj listę w niszy odchudzania, promuj się na eksperta, a później będziesz mógł sprzedawać dowolne produkty do swojej listy. Allegro jest tylko kanałem zbytu, a nie formą biznesu.

  3. Nie wiem czy ci nie wyszło czy sobie żartujesz ale w nagraniu nie ma video wyświetlił mi się tylko napis „nie odnaleziono video” Pozdrawiam

  4. Hej Adrian
    Słuchaliśmy Cię wczoraj z Grześkiem. Na pierwsze pytanie dot. konwersji leadów na klientów zdążyłeś odpowiedzieć, potem konferencja skończyła się chyba na 3 pytania przed naszym drugim.
    Śmiać mi się chciało, bo zasugerowałeś rozwiązania z Magnata i Przełączników, a to akurat obydwie publikacje od Ciebie, które tutaj mamy w biurze na stole, z tym że zamawialiśmy je osobno i Przełączniki jeszcze nie są „przerobione”.

    Zatem pytanie drugie było takie:
    Przyjmijmy pewną wyjściową liczbę np. 50. Ta liczba stanowi powtarzalną ilość pobrań płatnego materiału w PDF na „liście A” w kilkudniowych kampaniach.
    Czy zauważyłeś, aby zaoferowanie materiału w formie TYLKO drukowanej z zachowaniem ceny, zwiększało średnią (i powtarzalną) ilość osób chętnych go nabyć w ramach przykładowej „listy A” ?

    Dla wielu osób jest to jeszcze dziwne „kupić pdf’a”, książka to jednak co innego. Z tym że trzeba opłacić drukarnię, później pakować to, wysyłać fizycznie, zastanawiam się czy jest sens zabawy w to.
    Zauważyłeś, aby materiał drukowany zwiększał jakoś znacznie statystykę zamówień?

    Pozdrawiamy

    • Przede wszystkim zauważyłem jedno. Dodanie formy drukowanej wpływa na późniejsze zwiększenie wartości klienta. Kiedyś wydawałem książkę i nie było szału, ale pół roku później większość moich klientów, to osoby zamawiające formę drukowaną.

      Jak chcecie zrobić z PDF coś bardziej wartościowego sprzedajcie ten produkt w formie membershipu. Rozdzielcie materiał na 6 tygodni, dodajcie ćwiczenia, materiały audio, wideo i jakieś konsultacje. Z PDF za 30zł zrobicie materiał warto 200-1000 zł. Forma ma wpływ na cenę.

  5. Witaj!
    Moje pytanie jest takie. Chcialbym zareklamować klub bokserski, którego jestem współwłaścicielem. Miasto to około 300 tys osób. Jak to zrobić najlepiej ? Jak zachecic ludzi do przychodzenia na treningi ? Gdzie się reklamować ? Czy budować bazę adresową ? Czy z obexcnymi koientami tez komunikowac sie przez mail ? pozdrawiam

  6. Adrian,
    Sprzedaję kosmetyki dla kobiet, moja grupa docelowa to kobiety 40+, jak znaleźć dobre strony, które odwiedzają one w sieci? (żeby wstawić baner reklamowy), co byś mi radził?
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*