Co jedzą ludzie bogaci?

jedzenie

Jak pewnie wiesz od lat studiuję zachowanie bogatych ludzi.

Nawet część z nich jest moimi klientami.

I zauważyłem, że wszyscy zwracają uwagę na jedną rzecz.

Rzecz do której nie przykłada się reszta społeczeństwa.

Co to jest?

Jedzenie.

„Traktuj pokarm jak lekarstwo, bo inaczej lekarstwo będzie Twoim pokarmem”.

Swego czasu byłem bardzo otyły. Ważyłem 110 kg przy wzroście 180 cm. To był koszmar.

Jednak w odżywianiu nie liczy się wygląd i waga. To tylko efekt uboczny.

Bogaci traktują jedzenie jako narzędzie. Biedni chcą głównie zaspokoić głód. Dlatego bogaci w dużej mierze spożywają wysokiej jakości białka, a biedni spożywają słabej jakości węglodowany.

Dam Ci przykład.

BIEDNI jedzą:

chleb
płatki śniadaniowe
margarynę
makarony
mąkę

BOGACI:

orzechy
jajka
kasze, ryże, ziemniaki
mięso drobiowe
owoce morza
ryby
olej kokosowy

Co się rzuca w oczy?

Biedni spożywają głównie „zboża”. Ich dieta w 70% składa się ze zboża i pochodnych.

Tymczasem zawartość zbóż w diecie powinna wynosić 4%!

Produkty zbożowe są tanie i szkodliwe.

Zobacz ilu z nas spożywa chleb. Nie ważne, czy pełnoziarnisty, czy biały. Nie wierzysz? Zrób sobie badanie glukometrem. Zobaczysz jak chleb pełnoziarnisty podnosi cukier.

Pełnoziarniste pieczywo zawiera amylopektynę A, która szybciej podnosi poziom cukru, niż czysty cukier.

Żywienie to temat rzeka.

Dlatego dam Ci kilka wskazówe:

  • nie musisz jeść śniadania (wielu bogatych ludzi tego nie robi. I dobrze, bo śniadanie nie jest nam potrzebne. Ludzie, którzy nie jedzą śniadań mają wyższy poziom koncentracji)
  • nie ważne ile jesz posiłków (ilość posiłków nie wpływa na wagę. Liczy się ile kalorii spożyjesz w ciągu dnia. Możesz jeść 3 posiłki, albo 10)
  • unikaj przetworzonego jedzenia (nigdy nie kupuj gotowych produktów. Nawet sałatek itd. Większość tych produktów to czysta chemia).
  • nie bój się tłuszczu. Nie każdy tłuszcz jest zły (spożywaj tłuszcz z awokado, masła orzechowego, oliwy z oliwek, oleju kokosowego). Uważaj, aby nie przesadzić.
  • wywal ze swojej diety chleb, bułki i pieczywo.
  • kup sobie białko serwatkowe (polecam trec whey 100). Jak jesteś głodny, albo nie masz czasu wypij drinka białkowego. Serwatka poprawia kondycję i witalność. Chroni również przed wolnymi rodnikami i czynnikami rakotwórczymi.

I teraz najważniejsza rada. Nie oszczędzaj na jedzeniu. Możesz oszczędzać na prądzie, wodzie, paliwie, ale nie oszczędzaj na jedzeniu.

Lepiej kupić mniej produktów, a lepszych (niż masę śmieci).

Zdrowy organizm lepiej funkcjonuje, lepiej myśli i jest bardziej kreatywny.

Nasz organizm jest codziennie poddawane czynnikom stresującym.

Ludzie, którzy się wysypiają, dobrze odżywiają i ćwiczą …lepiej radzą sobie ze stresem.

Pamiętaj o tym!

Adrian Kołodziej

O Adrian Kołodziej

Adrian Kołodziej jest najwyżej opłacanym konsultantem biznesowym typu direct response w Polsce. Pomaga małym firmom uzyskać maksymalny profit z reklam i kampanii internetowych. Dołącz do mnie w Google+

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*