InfoMarketing Od A Do Z

Jeśli wejdziesz do kasyna i wrzucisz do maszyny 5 złotych, a za każdym razem wypłaci Ci 20 złotych jak długo będziesz przy niej stał?

Posiadając odpowiednie wskazówki, systemy i narzędzia jesteś w stanie zbudować stabilną strategię zdobywania i przyciągania idealnych klientów. Nawet, jeśli koszty reklamy i promocji rosną. Najważniejszym elementem jest spójny system.

Wczoraj, 10 grudnia, przeprowadziłem internetowy trening, w którym pokazywałem jak przyciągnąć klientów do infobiznesu, jak im sprzedać i efektywnie promować wiedzę.

Oto kilka wskazówek:

1) Twoja strona ma mieć cel — większość webmasterów tworzy stronę po to, aby dobrze wyglądała. Tymczasem Twoja strona powinna mieć cel. Każdy element strony, który rozprasza uwagę i odciąga od celu, powinien być wyrzucony. Głównym celem strony, w marketingu bezpośrednim, jest wzięcie danych kontaktowych. Wtedy masz czas, aby przekonwertować przeciętnego widza w Twojego klienta.

2) Strona dziękuję — najczęściej niewykorzystywana strona. Jeśli na tej stronie umieszczasz „dziękuję za subskrypcję” jesteś amatorem. Każdy profesjonalny marketer na tej stronie umieszcza ofertę. Umieszczając ofertę nie tylko likwidujesz koszty związane z reklamą, ale też segregujesz przyszłych klientów.

3) Ludzie w internecie są nastawieni na darmowe rzeczy — około 70% ludzi w internecie szuka tylko darmowej wiedzy. Kiedy wszyscy wokół skupiają się na tych, którzy i tak nie kupią, Ty musisz mieć system automatycznego wychwytywania klientów mających zdolność do płacenia. Zgodnie z zasadą „nie ważne ile masz ruchu na stronie…ważne ile ruchu jesteś w stanie zamienić w klientów”.

4) Followup — kiedy Hitler pierwszy raz przemawiał w Bawarii ludzie rzucali w niego kuflami. Z czasem traktowali go jak Boga. Hitler rozumiał, że tylko systematyczne przekazywanie i powtarzanie swojej filozofii zmieni nastawienie Niemców. Podobnie jest z Twoimi klientami. Zbyt wczesne odpuszczanie prowadzi do strat. Powtarzaj się sekwencyjnie, aby znacznie więcej zarobić.

Oto krótkie podsumowanie najważniejszych idei z naszego treningu. Resztę znajdziesz w nagraniu poniżej.

UWAGA: Do środy, 17.12.2014 roku, możesz otrzymać mój pełen program „Ostateczny Plan Wolności”, który jest rozłożony na 16 płytach DVD. Dodatkowo otrzymasz podręcznik „InfoMarketing od A Do Z” (155stron), Generator Listy oraz szkolenie z Facebook ADS. Zapoznaj się ze szczegółami tutaj. To najbardziej kompletne i zaawansowane szkolenie w Polsce.

Zero Bzdur, Droga Ekspresowa.

O Adrian Kołodziej

Adrian Kołodziej jest najwyżej opłacanym konsultantem biznesowym typu direct response w Polsce. Pomaga małym firmom uzyskać maksymalny profit z reklam i kampanii internetowych. Dołącz do mnie w Google+

Jedna myśl nt. „InfoMarketing Od A Do Z

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*