Jak Napisać Reklamę? Mój Sposób Na 35% CTR

Zastanawiasz się jak napisać reklamę? Chciałbyś, aby napisana reklama miała wysoki wskaźnik klikalności (CTR)? Oto mój krótki poradnik.

Jak napisać reklamę: ZASADA 1

Twoja reklama musi mieć wysoki CTR. Co oznacza, że jak najwięcej osób musi w nią klikać. Dlaczego? Praktycznie każdy system jak AdWords, czy Facebook Ads obniża koszty reklamy, gdy wiele osób kilka w reklamę. Dlatego musisz zadbać o jak najwyższe CTR. Pytanie brzmi: jaka napisać reklamę, która będzie miała wysoki CTR?

Istnieją 2 szkoły:

a) zrób jak najbrzydszą reklamę, bo taka przyciąga wzrok – testowałem reklamy na żółtym, albo jasno-zielony tle i muszę powiedzieć, że taka reklama faktycznie działa.

b) zrób reklamę, która nie przypomina reklamy – ojciec chrzestny reklamy David Ogilvy zawsze uważał, że reklama ma edukować klienta. Dlatego reklamy, które przypominają artykuł, czy historię są częściej czytane.

Jak napisać reklamę: ZASADA 2

Nie jesteś wstanie powiedzieć, czy twoja reklama będzie miała wysoki wskaźnik CTR dopóki jej nie uruchomisz. Dlatego polecam obserwować co dzieje się z reklamą, jak się zachowuje, ile % osób w nią klika. Poświęć około 15 minut dziennie, aby poprawić swoje reklamy. Ten czas, będzie dobrze zainwestowanym czasem.

Jak napisać reklamę: ZASADA 3

Jeśli chcesz uzyskać wysoki CTR reklamy zadbaj o wąskie targetowanie. Twoja reklama musi odnosić się do twojej grupy docelowej. Jednak bardzo ważnym elementem jest jej wąskie targetowanie. Im lepiej jest zatargetowana reklama, tym łatwiej uzyskasz wysoki CTR.

Dlaczego? Odpowiedź jest zaskakująco prosta.

Jeśli ktoś wpisuje do wyszukiwarki frazę [jak schudnąć 10kg], a widzi reklamę

Jak schudnąć 10kg?
Oto mój prosty przepis, dzięki
któremu schudłem 10kg

To jaka jest szansa, że kliknie w reklamę? Ogromna. Pamiętaj, że ludzie szukając odpowiedzi na swoje pytania, zachowują się jak psy tropiące. Im lepiej spersonalizowaną reklamę im przedstawisz tym większa szansa, że w nią klikną.

UWAGA: Szukasz sposobu jak rozreklamować firmę i zdobyć nowych klientów? Koniecznie przeczytaj mój raport o tym zdobywać klientów: kliknij tutaj.

O Adrian Kołodziej

Adrian Kołodziej jest najwyżej opłacanym konsultantem biznesowym typu direct response w Polsce. Pomaga małym firmom uzyskać maksymalny profit z reklam i kampanii internetowych. Dołącz do mnie w Google+

Jedna myśl nt. „Jak Napisać Reklamę? Mój Sposób Na 35% CTR

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*