Jak W 12 Miesięcy Zrobić Tyle Co Przez 12 Lat?

Sprzedaż

Jakiś czas temu zauważyłem ciekawy fenomen. Każdy zdyscyplinowany przedsiębiorca ma 3-4 okazje w życiu, aby zarobić mnóstwo pieniędzy. Czasami w ciągu 12 miesięcy zarobisz więcej niż w ciągu 12 lat.

Idealnym przykładem jestem ja. W 12 miesięcy moja firma uzyskała 1 mln złotych przychodu. Uzyskałem tzw. hiper-wzorst. Dlatego w tym artykule pokażę Ci co musisz zrobić, aby najbliższe 12 miesięcy było najlepsze w Twoim życiu.

Po pierwsze musisz się uczyć. Prawie 90% milionerów czyta codziennie, przez co najmniej 30 minut (to samo robi 2% biednych). Jednak problem wielu ludzi polega na tym, że mają przesyt wiedzy. Ich proces nauki przypomina picie wody z węża strażackiego. Piją do momentu aż sami czują, że jest tego za dużo i rezygnują. Dlatego, kiedy idziesz na seminarium albo kupujesz kurs, obiecaj sobie, że wprowadzisz przynajmniej 1 rzecz w ciągu 30 dni.

Nie odkładaj tego na później.

Wystarczy jedna rzecz.

Co oznacza, że nie musisz wprowadzać wszystkiego od razu. Trzeba wybrać tylko jedną rzecz i przejść do akcji.

Ale która rzecz będzie najważniejsza? Odpowiedź jest prosta: ta najważniejsza.

Weź kartkę papieru i umieść na niej 10 najlepszych pomysłów, które poznałeś na szkoleniu albo kursie. Następnie nadaj tym pomysłom wagę. Z listy wybierz 1 najważniejszą rzecz i zacznij ją wdrażać.

Jak podjąć decyzję o tym co jest najważniejsze:

1) Wybierz pomysł, który da najszybsze wyniki – skup się na strategi, dzięki której pomnożysz swój zysk albo biznes. Przykładowo skup się na kupowaniu reklam. Jeśli dopiero jesteś w fazie rozruchu to skup się na wdrożeniu planu. Nie wszystko musisz zrobić od razu. Niektóre rzeczy dodasz za jakiś czas. Ważne, aby wybrać rzecz dającą w tym momencie przełożenie.

2) Miej pewność, że pomysł jest godny uwagi – spójrz na psy. Zanim się położą najpierw obracają się w kółko. W ten sposób mają pewność, że pozycja będzie idealna. Dlatego, zanim wybierzesz pomysł, miej pewność na poziomie logicznym i emocjonalnym, że wybrałeś ten właściwy.

3) Oceń co jest do wprowadzenia – nie wszystko jesteś w stanie od razu zaimplementować. Jeśli nie masz listy adresowej, a masz bazę klientów, którzy od Ciebie kupili – to szybciej wyślesz im oferty za pomocą listów niż za pomocą e-maili (i odwrotnie). Niektóre strategie marketingowe wymagają przygotowania. Kiedyś nie pobierałem od ludzi adresów. Brałem tylko e-mail. Dlatego najpierw musiałem zmienić system płatności. Nie wszystko jest do natychmiastowego wdrożenia.

4) Wykorzystaj swój instynkt – mam nosa do tego co zadziała najlepiej, a co nie. Nie tylko u siebie, ale również u klientów. Spróbuj wykorzystać swoją intuicję. Czasami to co wpada do głowy na początku jest dobrym pomysłem. Zaufaj swoim zmysłom.

UWAGA: Jeśli nadal nie jesteś pewny, co zrobić i jak zrobić, to sprawdź nasz Obóz Treningowy. Zabiorę Cię za kulisy najlepiej prosperujących firm i pokażę Ci wszystkie etapy od podszewki. Zobaczysz jak budować firmy od zera do kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych, nawet przy niskich budżetach. W większości przypadków, słuchając moich rad, jesteś w stanie w 90 dni ustawić biznes, który zarabia kilka średnich krajowych. Dowiedz się więcej TUTAJ. Do soboty, 16 maja, mam specjalną ofertę (znacznie tańszą).

O Adrian Kołodziej

Adrian Kołodziej jest najwyżej opłacanym konsultantem biznesowym typu direct response w Polsce. Pomaga małym firmom uzyskać maksymalny profit z reklam i kampanii internetowych. Dołącz do mnie w Google+

Jedna myśl nt. „Jak W 12 Miesięcy Zrobić Tyle Co Przez 12 Lat?

  1. Faktycznie, często pierwsze przychodzące do głowy pomysły – i oczywiście idące za nimi działania, taki „spontan”, okazywały się w moim przypadku o wiele bardziej skuteczne, niż te pomysły, które analizowałem i prześwietlałem na tysiące sposobów :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*