Jednorazowa Ofert OTO (one time offer)

Jeśli nie masz jednorazowych ofert w swoim biznesie to każdego miesiąca tracisz bardzo dużą ilość pieniędzy. W tym artykule powiem Ci o tym czym jest jednorazowa oferta, jak ją przygotować i co zrobić, aby klienci się na nią rzucili.

Widzisz musisz coś o mnie wiedzieć. Jestem uzależniony od marketingu i ciągle nasłuchuję internet, aby obserwować trendy, wyprzedać trendy, a nawet je tworzyć. Jednak nie tylko przeszukuje internet w poszukiwaniu okazji, ale zawsze staram się prześledzić lejki sprzedażowe ofert, które mnie interesują. Jestem jak małe dziecko, które musi rozebrać budzić na części, aby zobaczyć co jest w środku. Obserwując firmy i ich proces składania ofert można wiele się nauczyć.

Cały dowcip polega na tym, że jako trener biznesowy znam miliony sposobów na sprzedaż, a sam często popełniam ten błąd, że ich nie wykorzystuję. Czasami coś testuję, zadziała, sprzedam to i o tym zapominam. Tymczasem potem pukam się w głowę, że z tego nie korzystam regularnie (skoro działa). Jakiś czas temu trafiłem na ofertę portalyogi.pl i oczywiście dokonałem optin, aby zobaczyć co w trawie piszczy.

Kiedy zapisujesz się na listę adresową wyskakuje jednorazowa oferta.

No i oczywiście metoda jest dosyć dobra, bo sprawdzałem ją 5 lat temu i od tego czasu jej nie wykorzystywałem ponownie. Tymczasem OTO jest najszybszym sposobem, aby przekonwertować klientów — i to natychmiast! Cześć leadów jaka do Ciebie trafia jest od razu gotowa przejść proces konwersji, jeśli zaproponujesz im jednorazową ofertę.

Jednorazowa oferta – teraz powiem Ci o tym jak to zrobić prawidłowo.

1) po pierwsze umieść ofertę na stronie z podziękowaniem za subskrypcję. Oczywiście twoja jednorazowa oferta może być ukryte dosłownie wszędzie, ale w tym punkcie sprawdza się idealnie. Bardzo dobrym pomysłem jest również umieszczenie oferty na stronie dla klientów. Klient loguje się do panelu i otrzymuje jednorazową ofertę. Nie spodziewa się tej oferty, ale ją dostaje. Dzięki temu efekt jest piorunujący.

2) po drugie warto wykorzystywać odpowiednie skrypty, które są oparte o ciasteczka. Jeśli ktoś odświeży stronę, albo ją wyłączy już nie zobaczy oferty chyba, że usunie ciasteczka. Dobra wiadomość jest taka, że metoda działa niezależnie od tego, czy masz ten skrypt, czy nie. Dając ofertę na stronie z podziękowaniem za zapis klient ofertę zobaczyć 1 raz. Wpisz w google one time offer script i z pewnością znajdziesz coś za darmo.

3) nagłówek — na samej górze swojej jednorazowej oferty umieść napis „Twój raport jest właśnie dostarczany na twoją skrzynkę pocztową, ale zanim go przeczytasz posłuchaj nagrania wideo”. Powyższe zdanie jest ważne inaczej wiele osób wyłączy stronę, a tym samym zignoruje ofertę.

4) wideo — wideo jest konieczne w jednorazowej ofercie. Próbowałem OTO bez widea i konwersja poważnie siada. Wystarczy, że nagrasz wideo na smartfonie, albo z kameryki internetowej, które będzie brzmiało tak:

„Hej,

Z tej strony Adrian Kołodziej. Dziękuje Ci za dokonanie subskrypcji. W tym momencie na twoją skrzynkę email wysłałem Ci darmowy raport. Zanim jednak przeczytasz ten raport mam dla Ciebie jednorazową propozycję. Jeśli wyłączysz tę stronę, odświeżysz ją, albo opuścisz ta okazja się nie powtórzy.

Poniżej tego nagrania masz ofertę mojego produktu który jest absolutnym bestsellerem i możesz nabyć go w bardzo atrakcyjnej cenie. Znacznie taniej niż normalnie płacą za niego moi klienci. Oferta jest jednorazowa, więc zapoznaj się z moją propozycją i podejmij najlepszą dla Ciebie decyzję”.

Wystarczy tyle. Ważne jednak, aby użyć nagrania wideo.

5) autoplay — twoje nagranie powinno korzystać z funkcji autoplay. Co oznacza, że powinno od razu się włączać. Polecam korzystać, ze strony jwplayer.com. Tam masz możliwość autoplaya, podobnie jak na youtube.

6) oferta — daj im normalną ofertę taką samą z jakiej korzystasz na co dzień z tymże na samym dole przekreśl cenę i pokaż, że mają naprawdę dobrą okazję.

7) śledź poprawiaj i testuj ofertę — musisz ciągle śledzić swoje oferty. Inaczej nie będziesz wiedział, czy dana taktyka jest opłacalna, czy nie. Pamiętaj też o tym, aby korzystać z tego co działa, bo często stare rzeczy działają lepiej niż nowe!

UWAGA: Więcej technik, oraz gotowych strategii marketingowych znajdziesz w programie Magnat Marketingu, który demonstruje jak efektywnie budować biznes online i offline. Kliknij tutaj, aby czytać dalej.

O Adrian Kołodziej

Adrian Kołodziej jest najwyżej opłacanym konsultantem biznesowym typu direct response w Polsce. Pomaga małym firmom uzyskać maksymalny profit z reklam i kampanii internetowych. Dołącz do mnie w Google+

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*