Jak zdobyć dobrze płacących klientów przez webinary?

Adrian Kołodziej webinar

Napisałem 859 reklam i przeprowadziłem 987 webinarów zanim odkryłem jak zdobyć klientów przez webinary. Poniżej znajdziesz 7 elementów, które mają wpływ na sprzedaż. 1. Długość webinaru. Prowadziłem webinary trwające od 20 minut do 3 godzin. Porównałem wyniki i najwyższy stopień Czytaj dalej Jak zdobyć dobrze płacących klientów przez webinary?

Lepsza konwersja? Oto co musisz poprawić…

Wiele moich klientów skarży mi się że wciąż mich konwersja jest bardzo niska, inni z kolei narzekają na zbyt zimne listy, jeszcze inni narzekają na to że ich klienci kupują mało, bądź wcale. Może się wydawać że te trzy problemy Czytaj dalej Lepsza konwersja? Oto co musisz poprawić…

Testowanie Reklam, Ofert i Biznesu – Podstawa Marketingu

Każdy biznes wymaga testowania. Bez tego za daleko nie dojedziesz. Rockefeller, przeprowadzając inspekcję w swoim zakładzie, zauważył, że do zaklejania kanistrów używa się 40 kropel cyny. Postanowił przeprowadzić test. Kazał użyć 38 kropel cyny, ale to było za mało. Później Czytaj dalej Testowanie Reklam, Ofert i Biznesu – Podstawa Marketingu

Reklama Bezpośrednio Na Klientów Konkurencji

Główną zasadą reklamową jest stosowanie odpowiedniej przynęty na odpowiedni rodzaj zwierzyny. Co oznacza tyle, że jeśli chcesz przyciągnąć idealnych klientów, musisz nadać taki komunikat marketingowy, który ich przyciągnie. Pozwól, że dam Ci przykład. Chcę przyciągnąć klientów, którzy chorują na nowotwór Czytaj dalej Reklama Bezpośrednio Na Klientów Konkurencji