Reklama Bezpośrednio Na Klientów Konkurencji

Główną zasadą reklamową jest stosowanie odpowiedniej przynęty na odpowiedni rodzaj zwierzyny. Co oznacza tyle, że jeśli chcesz przyciągnąć idealnych klientów, musisz nadać taki komunikat marketingowy, który ich przyciągnie. Pozwól, że dam Ci przykład.

Chcę przyciągnąć klientów, którzy chorują na nowotwór jelita grubego. Co robię? Piszę ogłoszenie/reklamę

„Uwaga wszystkie osoby, które chorują na nowotwór jelita grubego. Za chwilę odkryjecie jak zapobiec nawrotom, nawet jeśli straciliście szansę! Napisz do mnie na kontakt@rakjelitagrubego.pl, a wyślę Ci bezpłatny raport o pewnym starożytnym,
chińskim leku, który zapobiega nawrotom choroby”.

W ten sposób ściągnę z rynku wszystkie zainteresowane osoby, które mają problem z chorobą. Problem polega na tym, że teraz muszę gdzieś umieścić reklamę. Ważne, aby miejsc reklamowych szukać na samym końcu. Dlaczego? Bo reklamujesz się tam, gdzie są Twoi klienci. Reklama do 70 letnich osób na facebooku jest średnio trafiona. Lepsza będzie reklama offlinowa. Musisz zidentyfikować jakie gazety czytają potencjalni klienci albo jakiej stacji radiowej słuchają. Tak, aby ogłosić się tam, gdzie są.

JEDNAK, jeśli reklamujesz się w internecie, możesz zrobić coś zupełnie innego. Coś, co jest na pograniczu etyki.

Mój bardzo dobry klient prywatny, który kupuje ode mnie od przeszło 4 lat, w ostatnim czasie stworzył wiele wspaniałych oprogramowań, które ułatwiają mi (i wielu innym ludziom) życie. Ostatnio stworzył wtyczkę do facebooka, która pozwala reklamować się bezpośrednio na fanów Twojej konkurencji. Co oznacza, że bezczelnie możesz kraść im klientów. To tak jakbyś wszedł do pokoju, gdzie są niemal wszyscy klienci Twojej bezpośredniej konkurencji i proponował im przejście do Twojego pokoju. Jak się domyślasz technika jest piekielnie skuteczna. Przy okazji bardzo tania. Taka reklama na fanów konkurencji jest znacznie tańsza niż do przypadkowych osób.

UWAGA: Łukasz zaoferował moim klientom atrakcyjną zniżkę na oprogramowanie. Z czystym sumieniem mogę go polecić. Nie tylko dlatego, że mogłem obserwować jak pod wpływem moich lekcji zbudował dynamicznie rozwijającą się firmę, ale przede wszystkim przez jakość jego produktów. Każda zainwestowana złotówka w jego oprogramowanie zwróci Ci się wielokrotnie. Jestem fanem tego co robi. Kliknij tutaj, aby skorzystać z oprogramowania GetFace 2.0

O Adrian Kołodziej

Adrian Kołodziej jest najwyżej opłacanym konsultantem biznesowym typu direct response w Polsce. Pomaga małym firmom uzyskać maksymalny profit z reklam i kampanii internetowych. Dołącz do mnie w Google+

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*